بیس بازاریابی

بیس بازاریابی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی سنجه ونلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

بیس بازاریابی کتاب بیس بازاریابی اثر مهدی سنجه ونلی درباره‌ی علم بازاریابی است که بیش از آنکه یک مفهوم تجاری یا علمی باشد، مفهومی فلسفی است که در ابعاد مختلف ارتباطات و حتی زندگی ما جاریست. یکی از اصلی‌ترین قدم‌های فروش، تبلیغات و بازاریابی است که در این کتاب به آن می‌پردازیم. انتخاب استراتژی بازاریابی و فروش رو می‌توانیم یافتن رقیب معنی کنیم. اگر تصمیم گرفتید محصولات خودتان رو تغییر بدهید و یا مشتریان خودتان را تغییر بدهید در اصل شما رقبای خودتان رو تغییر داده‌اید. مثل این می‌ماند که شما درون کشوری هستید که توسط کشورهای دیگر احاطه شده‌اید زمانی که تصمیم می‌گیرید با آن‌ها رقابت کنید باید مسیر رقابت خودتان رو مشخص کنید. کلمات کلیدی: بازاریابی، بازاریابی و فروش، آموزش بازاریابی، دانلود کتاب بازاریابی، مدیریت بازاریابی، مقالات مدیریت بازاریابی، کتاب مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی، برچسب‌ها: بازاریابی، بازاریابی و فروش، آموزش بازاریابی، دانلود کتاب بازاریابی، مدیریت بازاریابی، مقالات مدیریت بازاریابی، کتاب مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری