داستان‌های انگلیسی عاشقانه

داستان‌های انگلیسی عاشقانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : متین جعفری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

داستان‌های انگلیسی عاشقانه کتاب داستان‌های انگلیسی عاشقانه نوشته متین جعفری 12 داستان کوتاه انگلیسی در قالبی عاشقانه می‌باشد. یکی از روش‌های تقویت زبان که به جد تجربه ثابت کرده که می‌تواند به بهترین شکل تقویت زبان شود مطالعه داستان در سطح مناسب زبان شما می‌باشد. از شیوه های موثر در یادگیری زبان انگلیسی گوش دادن و خواندن داستان انگلیسی است. در هنگام مطالعه سعی کنید چنانچه معانی لغات را نمی‌دانید از متن داستان حدس بزنید و چنانچه باز هم متوجه نشدید زیر لغت خط کشیده و بعدا از روی یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی معنی لغت را نگاه کنید. و در انتها گوش دادن یم بار بدون نگاه کردن به متن داستان انگلیسی می‌تواند کمک شایانی به تقویت قدرت شنیداری شما نیز بکند. کلمات کلیدی: یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، بهترین روش یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، داستان های انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، رازهای یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، برچسب‌ها: یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، بهترین روش یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، داستان های انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، رازهای یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری