مدیریت مالی در ورزش

مدیریت مالی در ورزش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : کیوان شعبانی مقدم
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مدیریت مالی در ورزش کتاب مدیریت مالی در ورزش یکی از منابع درس امور مالی در ورزش رشته مدیریت ورزشی است که توسط کیوان شعبانی مقدم ترجمه شده است. دگردیسی ورزش، کسب‌وکار ورزشی، امور مالی ورزش حرفه‌ای، تولید ثروت در سازمان‌های ورزشی، کارتل‌های ورزشی و تولید ثروت، بنیان‌های مالی ورزش، تنظیم حساب‌ها، درک حساب‌ها، تجزیه‌وتحلیل مالی، برنامه‌ریزی و ارزیابی مالی در ورزش در این کتاب به‌طور کامل تشریح شده‌اند. همچنین معنای ورزش، تنوع ورزشی، حرفه ورزش، معنای ورزش، ارتباط در حال تغییر طرفداران و باشگاه‌ها، دگرگونی تجاری بازی‌های المپیک، تأمین وجوه سرمایی در ورزش برخی از موضوعاتی هستند که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است. کلمات کلیدی: مدیریت ورزشی، امور مالی در ورزش، کسب و کار ورزشی، حرفه ورزش، امور مالی در ورزش، برچسب‌ها: مدیریت ورزشی، امور مالی در ورزش، کسب و کار ورزشی، حرفه ورزش، امور مالی در ورزش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری