به یاد پادشاه سرزمین ها، کوروش بزرگ

به یاد پادشاه سرزمین ها، کوروش بزرگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

به یاد پادشاه سرزمین ها، کوروش بزرگ کتاب به یاد پادشاه سرزمین‌ها، کوروش بزرگ شاید نتواند به همه پرسش‌های ذهنی که در مورد کوروش بزرگ دارید جواب بدهد، ولی سعی من بر این بوده که کتاب بتواند چنین ویژگی داشته باشد. وقتی نام کوروش بزرگ برده می‌شود، با نظر‌های مختلفی روبرو می‌شویم که مشخص نیست کدام درست و کدام اشتباه است و یا اینکه با چه سندیتی این دیدگاه‌ها بیان می‌شود. منابعی که در این کار مورد استفاده قرار گرفت، شامل: کتاب‌های هرودوت، گزنفون، باقی‌مانده نوشته‌های کتزیاس، پیرنیا، شهبازی و چند کتاب، مقاله، نقد دیگر و ترجمه سنگ نگاره‌ها و لوحه‌ها بوده. علاقه به تاریخ و نزدیک شدن به واقعیت‌های تاریخی در مورد کوروش بزرگ که اختلاف نظر در مورد آن زیاد بوده، موجب شد تا این کار را انجام بدهم. و در کنار آن تصمیم گرفتم همراه با این پژوهش، کتابی نیز تهیه کنم و به صورت رایگان در اختیار دیگر دوست‌ها قرار بگیرد تا بلکه شاید بتواند برای دیگر تاریخ دوست‌ها که ممکنه فرصت چنین پژوهشی نداشته باشند مفید باشد. در این کتاب به جز قسمت‌های در مورد نویسنده، مقدمه و نتیجه گیری که دیدگاه‌های شخصی نویسنده بوده، در مورد دیگر قسمت‌ها سعی شده به همه اختلاف نظر‌ها در مورد رویداد‌های مختلف زندگی کوروش به طور مجزا و کامل پرداخته شود تا این خود خواننده باشد که به قضاوت کوروش می‌پردازد. کلمات کلیدی: هخامنشی، کتاب کوروش کبیر، سلطنت کوروش، کوروش، هخامنشیان، کوروش بزرگ، کوروش کبیر، برچسب‌ها: هخامنشی، کتاب کوروش کبیر، سلطنت کوروش، کوروش، هخامنشیان، کوروش بزرگ، کوروش کبیر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری