استانداردها و ابعاد فضاها و اماکن رشته‌های ورزشی

استانداردها و ابعاد فضاها و اماکن رشته‌های ورزشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کیوان شعبانی مقدم
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

استانداردها و ابعاد فضاها و اماکن رشته‌های ورزشی در کتاب استانداردها و ابعاد فضاها و اماکن رشته‌های ورزشی، نوشته کیوان شعبانی مقدم ضمن بیان موضوع انتخاب اماکن ورزشی براساس موقعیت جغرافیایی، مباحثی مانند سطوح و کف‌پوش‌های ورزشی، دمای اماکن و فضاهای ورزشی و خط‌کشی زمین‌های ورزشی را مطرح و بررسی شده است. به طور کلی، هنگام تعیین و انتخاب مکان اصلی استقرار ورزشگاه‌ها، شرایطی مانند جانمایی نما، عوامل طبیعی، آب و هوا و عوامل مصنوعی را باید در نظر گرفت. برای رشته‌های ورزشی مختلف، استانداردها و فضای مکان ورزشی تفاوت دارد. برای مثال استانداردهای ویژه‌ای برای هر رشته ورزشی وجود دارد که نوع کف‌پوش را تعیین می‌کند. در پایان کتاب نیز، استانداردهای رشته‌های مختلف ورزشی مانند شمشیربازی، تنیس، کن‌دو و سوارکاری ارائه شده است. کلمات کلیدی: تجهیزات ورزشی، کتاب شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی، چگونگی حفظ و نگهداری اماکن ورزشی، مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی، شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی، برچسب‌ها: تجهیزات ورزشی، کتاب شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی، چگونگی حفظ و نگهداری اماکن ورزشی، مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی، شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری