اسرار هستی - جهانی که من میشناسم

اسرار هستی - جهانی که من میشناسم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرش محمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

اسرار هستی - جهانی که من میشناسم هدف کتاب اسرار هستی - جهانی که من می‌شناسم نوشته آرش محمدی آشنا کردن و یا به‌عبارتی به یادآوردن پیچیدگی‌های هستی می‌باشد. و اینکه انسان تا چه حد توان پیشروی در شناخت حقیقت جهان را داشته و یا تا چه حد می‌تواند پیش برود. آیا انسان قادر به شناخت گوشه‌ای از عظمت هستی و خالق آن را دارد. هرچند جزء به جزء آن یادآور این نکته می‌باشد که شناخت خود حقیقت غیر ممکن است. اما این پیچیدگی و غیر ممکن بودن شناخت، خود دارای اهمیت است. انسان همیشه به دنبال یافتن جواب برای برخی سوالات بوده که از گذشته تابحال جوابی برای آن نداشته است و همانند معمایی ابدی از روز نخست تا کنون بی‌جواب مانده‌اند. سوالاتی همچون اینکه سرچشمه و آغاز جهان به چه صورت بوده و تا چه زمان خواهد بود. تفکر در این مسائل مختص به زمان خاصی نیست همواره دانشمندان و فیلسوفان آن را در سخنان و نوشته‌های خود به بحث و چالش کشیده‌اند. کلمات کلیدی: آفرینش انسان‌ها، پیدایش جهان، جهان هستی، آفرینش جهان از نظر قرآن، خلقت عالم، آفرینش جهان هستی، برچسب‌ها: آفرینش انسان‌ها، پیدایش جهان، جهان هستی، آفرینش جهان از نظر قرآن، خلقت عالم، آفرینش جهان هستی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری