طراحی لوگو

طراحی لوگو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : پگاه تایکندی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

طراحی لوگو طراحی لوگو، عنوان نام کتابی است که توسط پگاه تایکندی ترجمه شده است. نشان‌واره یا لوگو یا آرم عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم‌ شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه و نه الزاما خوانا چیده شده‌ است. شکل، رنگ، سبک حروف و... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد. نشان‌واره طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز باز می‌نمایاند. اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ها و حتی پرچم‌ها استفاده شده است. کتاب طراحی لوگو کتابی است بسیار مفید و سودمند برای همه طراحان گرافیک. اگر گرافیست هستید و می‌خواهید یک لوگوی جدید طراحی کنید، و یا می‌خواهید سفارش یک طراحی لوگو را به یک طراح بدهید، پیشنهاد می‌کنم پیش از این کار حتما این کتاب را به دقت مطالعه کنید. کلمات کلیدی: لوگو، آموزش طراحی لوگو، نشان‌واره، لوگوهای معروف جهان، طراحی لوگو، آرم شرکت، لوگوهای معروف، برندهای معروف، نمونه لوگو، طراحی آرم و لوگو، برچسب‌ها: لوگو، آموزش طراحی لوگو، نشان‌واره، لوگوهای معروف جهان، طراحی لوگو، آرم شرکت، لوگوهای معروف، برندهای معروف، نمونه لوگو، طراحی آرم و لوگو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری