کلیدهای موفقیت

کلیدهای موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ویستا
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کلیدهای موفقیت کتاب کلیدهای موفقیت درباره‌ی مدیریت و ویژگی‌هایی که یک مدیر موفق باید داشته باشد نوشته شده است. نیروی مدیریت مهم‌ترین منبع یک سازمان است. اگر این منبع همزمان صرف بهره برداری از فرصت‌های متعدد و گوناگون شود، حتی بهترین راهبردها هم به سختی امکان اجرا شدن، خواهند داشت. یکی از دشوارترین وظایف مدیریت، قرار دادن خود و سازمان در مسیر «راهبرد صحیح» است. برای حل این مشکل مدیران از نسبت «بازده مدیریتی» (ROM) استفاده می‌کنند.   کلمات کلیدی: موفقیت در زندگی، ویژگی های مدیر موفق، رسیدن به موفقیت، مدیریت زمان، برنامه ریزی، مدیریت، رهبری و مدیریت، شیوه ارتباط با کارکنان، برچسب‌ها: موفقیت در زندگی، ویژگی های مدیر موفق، رسیدن به موفقیت، مدیریت زمان، برنامه ریزی، مدیریت، رهبری و مدیریت، شیوه ارتباط با کارکنان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری