The World as I See It

The World as I See It

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : آلبرت اینشتین
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

The World as I See It کتاب The World as I See It مجموعه کامل مقالات، آدرس‌ها و اعلامیه‌های آلبرت انیشتین را نشان نمی‌دهد. این یک انتخاب با یک شی قطعی است. یعنی، برای دادن یک عکس از یک مرد. امروزه این مرد بر خلاف قصد خود، به گرداب سرسپردگی‌های سیاسی و تاریخ معاصر کشیده می‌شود. در نتیجه، اینشتین در حال تجربه سرنوشتی است که بسیاری از مردان بزرگ تاریخ تجربه کرده‌اند، شخصیت و عقاید او به صورت کاملاً تحریف شده به جهان نمایش داده می‌شود. جلوگیری از این سرنوشت، موضوع واقعی این کتاب است. این یک آرزوی است که دائما توسط دوستان انیشتین و عموم مردم بیان شده است. این شامل کار متعلق به تاریخ‌های مختلف است. مقاله در "بین‌المللی علم" از سال 1922، آدرس "اصول تحقیقات علمی" از سال 1923، "نامه به عرب" از سال 1930 و حوزه‌های گوناگونی که توسط اتحاد شخصیتی که پشت همه‌ی این سخنان قرار می‌گیرد برگزار می‌شود. آلبرت اینشتین به بشریت، در یک دنیای صلح آمیز از مشارکت متقابل و در مأموریت عالی علوم معتقد است. این کتاب به عنوان یک درخواست برای این باور در یک زمان است که هر یک از ما را مجبور می‌کند تا نگرش ذهنی و عقایدش را اصلاح کند. کلمات کلیدی: فلسفه جهان بینی، دانلود کتاب رایگان فلسفه، اندیشه های آلبرت انیشتین، نظریه های علمی آلبرت انیشتین، دانلود کتاب آلبرت انیشتین، کتاب های آلبرت انیشتین، کتاب The World as I See It، برچسب‌ها: فلسفه جهان بینی، دانلود کتاب رایگان فلسفه، اندیشه های آلبرت انیشتین، نظریه های علمی آلبرت انیشتین، دانلود کتاب آلبرت انیشتین، کتاب های آلبرت انیشتین، کتاب The World as I See It
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری