رازهای جذابیت

رازهای جذابیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن همت
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رازهای جذابیت کتاب رازهای جذابیت نوشته محسن همت راهکارهایی برای فردی جذاب بودن از دید دیگران را بیان می‌کند. همه ما انسان‌ها دوست داریم جذاب و دوست داشتنی باشیم تمایل به دوست داشته شدن و مورد توجه واقع شدن در همه انسان‌ها هست و اگر کسی این ویژگی را نداشته باشد شاید باید کمی تردید کند! این خیلی طبیعیِ است که ما هزینه می‌کنیم تا لباس خوبی داشته باشیم تا خوب به نظر بیایم و تمام ویژگی‌های ظاهری رو رعایت می‌کنیم تا جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر باشیم اما معمولاً فراموش می‌کنیم که این نوع جذابیت‌ها کاملاً ظاهری و گذرا هستند .آن چیزی که باعث می‌شود ما بیشتر و طولانی‌تر جذاب و دوست داشتنی بمانیم آن چیزی است که از ما به عنوان رفتار ساطع می‌شود. یعنی رفتارهای ما، کلام ما و نوع ارتباط ما با دیگران است که می‌تواند به ظاهر ما اعتبار ببخشد. کلمات کلیدی: قانون جذب، جذابیت، جذابیت در رفتار، روابط عمومی بالا، هنر سخنوری، مهارت های رفتاری، مهارت های گفتاری، ارتباطات انسانی، شخصیت جذاب، ارتباط بین اشخاص، برچسب‌ها: قانون جذب، جذابیت، جذابیت در رفتار، روابط عمومی بالا، هنر سخنوری، مهارت های رفتاری، مهارت های گفتاری، ارتباطات انسانی، شخصیت جذاب، ارتباط بین اشخاص
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری