چاقوی تیغه مخملی - جلد سوم

چاقوی تیغه مخملی - جلد سوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابوالقاسم صلح جو
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چاقوی تیغه مخملی - جلد سوم جلد سوم کتاب چاقوی تیغه مخملی شامل کاریکلماتورهای ابوالقاسم صلح جو به قلم ابوالقاسم صلح جو به تحریر در آمده است.  کاریکلماتور، عضوی از خانواده طنز به شمار می‌رود که امروزه به‌سرعت جای خود را در ادبیات باز و با رشد چشمگیر خود، پیروان زیادی یافته است. کاریکلماتور، مانند اشانتیونی از یک عطر خوب است و دارای دو ویژگی است: 1- کوتاهی 2- وارونه دیدن کاریکلماتور، برداشتی است کاریکاتوریستی و طنزآلود از زندگی روزمره که بیشتر مبتنی بر بازی‌های زبانی است، یعنی پیش از آنکه برخاسته از مفاهیم باشد، متّکی به واژه‌ها است که از به‌کارگیری آرایه‌های ادبی، به موقعیت طنز می‌رسد.   کلمات کلیدی: دانلود کتاب طنز، کاریکلماتور، کاریکلماتورهای ابوالقاسم صلح جو، جملات کاریکلماتور، متن طنز، مجموعه جملات طنز، طنز، برچسب‌ها: دانلود کتاب طنز، کاریکلماتور، کاریکلماتورهای ابوالقاسم صلح جو، جملات کاریکلماتور، متن طنز، مجموعه جملات طنز، طنز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری