چگونه در گوگل اول شدم؟

چگونه در گوگل اول شدم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی بستان
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چگونه در گوگل اول شدم؟ امروزه حضور در صفحه اول گوگل برای تمامی کسانی که صاحب وبلاگ یا وب‌سایت هستند تبدیل به یک دغدغه شده است، زیرا بر کسی پوشیده نیست که اکثر جستجوهای اینترنتی از طریق گوگل صورت می‌گیرد، و حدود 90 درصد از بازدیدکنندگان تنها صفحه اول گوگل را مشاهده می‌نمایند. پس قرار نگرفتن در صفحه اول گوگل مساوی است با دیده نشدن. معمولاً در رابطه با ارتقای رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بحث سئو مطرح می‌شود اما در کتاب چگونه در گوگل اول شدم؟ حرفی از سئو زده نمی‌شود بلکه علی بستان از تجربیاتی صحبت کرده است که برای ارتقای رتبه وبلاگش بکار برده است و توانسته به نتایج بی‌نظیری دست پیدا کند. به گونه‌ای که اکثر مطالبی را که در وبلاگش نوشته است نه تنها در صفحه اول گوگل که جز اولین نتایج صفحه اول می‌باشد. بنابراین به وبلاگ نویسان توصیه می‌شود اگر می‌خواهید وبلاگتان بهتر دیده شود این کتاب را مطالعه نمایید. کلمات کلیدی: آموزش seo، بهینه سازی وب، افزایش رتبه در گوگل، ارتقای رتبه سایت، چگونه در گوگل اول شویم، چگونه صفحه اول گوگل باشیم، گوگل چگونه کار می کند، صفحه اول گوگل، برچسب‌ها: آموزش seo، بهینه سازی وب، افزایش رتبه در گوگل، ارتقای رتبه سایت، چگونه در گوگل اول شویم، چگونه صفحه اول گوگل باشیم، گوگل چگونه کار می کند، صفحه اول گوگل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری