آموزش کامل و جامع تلگرام به صورت تصویری

آموزش کامل و جامع تلگرام به صورت تصویری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن محمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش کامل و جامع تلگرام به صورت تصویری کتاب آموزش کامل و جامع تلگرام به صورت تصویری توسط حسن محمدی و با زبان بسیار ساده برای قابل درک بودن همه اقشار جامعه نوشته شده است. تلگرام را می‌توان در حال حاضر محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در ایران دانست که با امکانات فوق‌العاده‌ی خود موفق به جلب توجه چند ده میلیون کاربر ایرانی شده است. این کتاب در 9 فصل  از ابتدایی‌ترین تا پیچیده‌ترین امکانات تلگرام را به شما آموزش خواهد داد.   کلمات کلیدی: آموزش تلگرام، آموزش ساخت کانال تلگرام، آموزش حرفه ای در تلگرام، ایجاد کانال تلگرام، کانال حرفه ای تلگرام، ترفندهای تلگرام، ترفندهای کانال تلگرام، مدیریت کانال تلگرام، ارتباط با مدیر کانال تلگرام، telegram، برچسب‌ها: آموزش تلگرام، آموزش ساخت کانال تلگرام، آموزش حرفه ای در تلگرام، ایجاد کانال تلگرام، کانال حرفه ای تلگرام، ترفندهای تلگرام، ترفندهای کانال تلگرام، مدیریت کانال تلگرام، ارتباط با مدیر کانال تلگرام، telegram
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری