تجلی آگاهی

تجلی آگاهی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن بهشتی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تجلی آگاهی کتاب تجلی آگاهی نوشته محسن بهشتی پور کتابی درباره‌ی مراحل و منابع شناخت است. خداوند که جهان خلقت را به بهترین صورت آفریده و در جهان خلقت موجوداتی قرار داد که عاری از گناه هستند و جز خصائص نیک ندارند. این موجودات تنها خدا را عبادت می‌کنند و هرگز نافرمانی حضرت حق را ندارند  تمامیاین موجودات بدون اختیار راه سعادت را می‌روند، و دارای هیچ گونه اختیار در انجام خوب و بد خود نیستند. اما از طرفی در این عالم خلقت خداوند موجودی دیگر به نام انسان را خلق نمود که همه‌ی مقاماتی که فرشتگان و دیگر مخلوقات دارا هستند، او نیز تمامی آن صفات و مقامات را دارد. آنچه او را از دیگر مخلوقات والاتر و برتر می‌سازد این است که، انسان دارای اختیار و انتخاب نیز می‌باشد و قادر خواهد بود که با اراده‌ی خود چیزهایی را انتخاب یا رد کند. این تنها در صورتی میسر است که او بتواند راه درست و صحیح برای خودش انتخاب نماید و در نهایت به مقامی حتی بالاتر از فرشتگان نیز دست یابد. کلمات کلیدی: مراحل شناخت خدا، کتاب تجلی آگاهی، تجلی آگاهی فطرت، مراحل و منابع شناخت، علم حصولی، علم حضوری، شناخت حواس، ابزار های شناخت، جهان خلقت، برچسب‌ها: مراحل شناخت خدا، کتاب تجلی آگاهی، تجلی آگاهی فطرت، مراحل و منابع شناخت، علم حصولی، علم حضوری، شناخت حواس، ابزار های شناخت، جهان خلقت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری