مفاهیم نوین جامعه شناسی

مفاهیم نوین جامعه شناسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین شیران
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مفاهیم نوین جامعه شناسی کتاب مفاهیم نوین جامعه شناسی در راستای «فرهنگ فشردهٔ جامعه شناسی»، با همان سبک و سلیقه (دوسویه، دو زبانه و همراه با تلفظ واژه‌ها) توسط حسین شیران تهیه و ترجمه و تنظیم شده است و با همان اهداف (تمرین استفاده از متون زبان تخصصی، تقویت ترجمه و تصحیح تلفظ) با نهایت احترام تقدیم محضر شما دوستان و همکاران جامعه‌شناس و جامعه‌اندیش می‌شود. برای رسیدن به این اهداف بهتر آن است که مطالعهٔ کتاب را از سمت چپ آغاز کنید یعنی ابتدا متن اصلی آن را بخوانید و در این حین سعی کنید بدون توجه به متن ترجمه شده، خود با دقت کتباً یا شفاهاً به ترجمه و درک مطلب بپردازید و بعد با حوصله نتیجهٔ کار خویش را با متن ترجمه شده مقایسه کنید. لازم به ذکر است که متن اصلی این اثر برگرفته از کتاب Contemporary Sociological Theory (نظریهٔ جامعه شناختی معاصر) با زیرعنوان An Integrated Multi-Level Approach (یک رویکرد چندسطحی یکپارچه) نوشتهٔ Doyle Paul Johnson (دوئل پل جانسون) استاد دانشگاه تگزاس می‌باشد. این کتاب در اصل 3 بخش و 21 فصل دارد و در سال 2008 از سوی انتشارات Springer منتشر شده است. جهت آشنایی بیشتر دوستان، متن پیشگفتار این کتاب (به زبان اصلی) به همراه عناوین بخش‌ها و فصل‌هایش در پایان همین اثر ارائه شده است. کلمات کلیدی: جامعه شناسی، فرهنگ فشرده جامعه شناسی، مقاله جامعه شناسی، دانلود کتاب مفاهیم نوین جامعه شناسی، فرهنگ جامعه‌شناسی، dictionary of sociology، دانلود فرهنگ علوم اجتماعی، مفاهیم نوین جامعه شناسی، برچسب‌ها: جامعه شناسی، فرهنگ فشرده جامعه شناسی، مقاله جامعه شناسی، دانلود کتاب مفاهیم نوین جامعه شناسی، فرهنگ جامعه‌شناسی، dictionary of sociology، دانلود فرهنگ علوم اجتماعی، مفاهیم نوین جامعه شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری