آموزش شروع کسب و کار اینترنتی با اپلیکیشن تلگرام

آموزش شروع کسب و کار اینترنتی با اپلیکیشن تلگرام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد عرفانی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش شروع کسب و کار اینترنتی با اپلیکیشن تلگرام کتاب چگونگی شروع کسب و کار اینترنتی با اپلیکیشن تلگرام تالیف محمد عرفانی‌زاده در واقع یک دوره آموزشی رایگان تجارت با اپلیکیشن تلگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این فایل آموزشی خواهید دید که چگونه برای کسب و کارتان از طریق تلگرام کانال ایجاد کنید و چگونه و با چه استراتژی‌هایی محصولات و خدمتتان را در کانال تلگرام برای فروش عرضه کنید. هم‌چنین روش‌های عکس گرفتن از محصولات و قرار دادن آن‌ها در کانال و متن‌های تبلیغاتی موثر در فروش اینترنتی را فرا خواهید گرفت. در این کتاب نگاهی به افزایش ممبر و اعضا و گسترش آن نیز خواهد شد. کلیه آموزش‌ها به صورت تصویری و با زبان بسیار ساده برای قابل درک بودن همه اقشار جامعه می‌باشد. کلمات کلیدی: کسب و کار در تلگرام، کانال تلگرام، ترفندهای تلگرام، تلگرام، معرفی محصول در تلگرام، آموزش رایگان کسب درآمد از تلگرام، دانلود کتاب کسب درآمد از تلگرام، دانلود رایگان کتاب کسب درامد از تلگرام، کسب درامد از تلگرام به روش ساده، کسب درآمد، کسب و کار اینترنتی، برچسب‌ها: کسب و کار در تلگرام، کانال تلگرام، ترفندهای تلگرام، تلگرام، معرفی محصول در تلگرام، آموزش رایگان کسب درآمد از تلگرام، دانلود کتاب کسب درآمد از تلگرام، دانلود رایگان کتاب کسب درامد از تلگرام، کسب درامد از تلگرام به روش ساده، کسب درآمد، کسب و کار اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری