نظریه‌ سیستم‌های پیچیده

نظریه‌ سیستم‌های پیچیده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شروین وکیلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نظریه‌ سیستم‌های پیچیده کتاب نظریه‌ سیستم‌های پیچیده نوشته شروین وکیلی در مورد سیستم‌های پیچیده یکی از جدید‌ترین و کارساز‌ترین رویکردهای نظری دانش امروز است که دستیابی به رویکردی میان رشته‌ای را ممکن ساخته است و روشی نو و خلاقانه را برای پرداختن به بسیاری از پرسش‌های ژرف و دیرینه در اختیار اندیشمندان قرار داده است. این رویکرد نظری با وجود اهمیت و تاثیر چشمگیرش در دانش تجربی و علوم انسانی اواخر قرن بیستم هنوز به شکلی بایسته و جامع در اختیار مخاطبان ایرانی قرار نگرفته است و همچنان در بیشتر محافل عمومی کشورمان ناشناخته باقی مانده است. این کتاب صورتبندی نگارنده از نظریه سیستم‌های پیچیده را در بر می‌گیرد و با این هدف نوشته شده که مخاطب بتواند کاربست این نگرش را درعلوم تجربی و انسانی دریابد. کلمات کلیدی: علوم میان رشته ای، میان رشتگی، نظریه سیستم های پیچیده شروین وکیلی، دانلود کتاب نظریه‌ی سیستم‌های پیچیده، کتاب سیستم های پیچیده، دانلود رایگان کتاب نظریه‌ی سیستم‌های پیچیده، کتاب‌های شروین وکیلی، برچسب‌ها: علوم میان رشته ای، میان رشتگی، نظریه سیستم های پیچیده شروین وکیلی، دانلود کتاب نظریه‌ی سیستم‌های پیچیده، کتاب سیستم های پیچیده، دانلود رایگان کتاب نظریه‌ی سیستم‌های پیچیده، کتاب‌های شروین وکیلی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری