نظریه‌ قدرت

نظریه‌ قدرت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شروین وکیلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نظریه‌ قدرت کتاب نظریه‌ قدرت نوشته شروین وکیلی در مورد مفهوم قدرت کلید اصلی فهم نظریه‌های اجتماعی مدرن و پیوندگاهی است که جامعه‌شناسی، سیاست و فلسفه در آن با یکدیگر چفت و بست می‌شوند. نظریه‌ قدرت از درون چارچوب نظریه سیستم‌های پیچیده به این مفهوم نگریسته و مدلی نظری برای بازتعریف قدرت پیشنهاد می‌کند، که به کمک آن فهمی عمیق‌تر از من انتخابگر و چگونگی اتصالش به نهادهای اجتماعی ممکن می‌گردد. این کتاب شالوده جامعه‌شناختی دیدگاه زروان را برمی سازد و یکی از پنج کتاب نگارنده در این زمینه است. کلمات کلیدی: جامعه شناسی، نظریه قدرت، دانلود کتاب نظریه‌ی قدرت، دانلود رایگان کتاب نظریه‌ی قدرت، نظریه‌ی قدرت، نظریه‌های اجتماعی، نظریه سیستم‌های پیچیده، برچسب‌ها: جامعه شناسی، نظریه قدرت، دانلود کتاب نظریه‌ی قدرت، دانلود رایگان کتاب نظریه‌ی قدرت، نظریه‌ی قدرت، نظریه‌های اجتماعی، نظریه سیستم‌های پیچیده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری