آموزش نصب و crack برنامه eplan

آموزش نصب و crack برنامه eplan

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید تجلایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش نصب و crack برنامه eplan کتاب آموزش نصب و crack برنامه eplan نوشته مهندس سعید تجلایی است. نرم افزار EPLAN P۸ یکی از قدرتمند‌ترین نرم افزار‌ها در شاخه مهندسی برق است، اما یکی از مشکلات اصلی در مورد این نرم افزار نصب آن و سپس crack کردن صحیح برنامه است. در خیلی از موارد نرم افزار را نصب می‌کنیم و سپس آن را crack می‌نماییم اما پس از مدتی برنامه از کار می‌افتد و یا در برخی از موارد برخی از منوهای برنامه غیر فعال است. به همین دلیل در این کتاب قصد داریم این موضوع را به طور کامل برطرف کرده و به ۲ موضوع اصلی پاسخ بدهیم: اولا اینکه چه ورژنی از برنامه را نصب نماییم. دوما اینکه چگونه به صورت اصولی برنامه را crack نماییم که بعدا مشکل نداشته باشیم. یکی دیگر از مسائلی که به دلیل استفاده نکردن از نسخه original این برنامه در کشور ما وجود دارد عدم دسترسی به اطلاعات data portal این برنامه است که این موضوع برای اولین بار توسط وب سایت مدرسه برق حل شده است. کلمات کلیدی: آموزش نصب برنامهeplan، نصب و کرک برنامه eplan، آموزش نرم افزار eplan 8، دانلود کتاب آموزش نصب و crack برنامه eplan، دانلود کتاب آموزش نرم افزار eplan، نصب برنامه eplan، برچسب‌ها: آموزش نصب برنامهeplan، نصب و کرک برنامه eplan، آموزش نرم افزار eplan 8، دانلود کتاب آموزش نصب و crack برنامه eplan، دانلود کتاب آموزش نرم افزار eplan، نصب برنامه eplan
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری