فرهنگ فلسفی و فلسفه سیاسی

فرهنگ فلسفی و فلسفه سیاسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : قیصر خسروان (کللی)
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

فرهنگ فلسفی و فلسفه سیاسی کتاب فرهنگ فلسفی و فلسفه سیاسی اثر قیصر خسروان (کللی) است. بسیاری از روان‌شناسان اجتماع و اهالی فلسفه نبود جایگاه مناسب برای فلسفه در شرق را یکی از عوامل اصلی عقب ماندگی می‌دانند، البته نگارنده نیز بر این باور است اما نبود جایگاه مناسب برای فلسفه را نه یکی از عوامل عقب ماندگی جوامع و ملت‌های شرق، بلکه مهم‌ترین عوامل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی جوامع و ملت‌های شرق می‌دانم. بر این اساس و به منظور برداشتن گامی در راه یاری رساندن به رشد اندیشه فلسفی نگارش این کتاب مورد نگارش قرار گرفته است. کلمات کلیدی: فلسفه سیاسی، دانلود کتاب فرهنگ فلسفی و فلسفه سیاسی، دانلود رایگان کتاب فرهنگ فلسفی و سیاسی، دانلود کتاب فلسفی، دانلود رایگان کتاب سیاسی، برچسب‌ها: فلسفه سیاسی، دانلود کتاب فرهنگ فلسفی و فلسفه سیاسی، دانلود رایگان کتاب فرهنگ فلسفی و سیاسی، دانلود کتاب فلسفی، دانلود رایگان کتاب سیاسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری