انرژی درمانی نوین

انرژی درمانی نوین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر میرزاتقی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

انرژی درمانی نوین انرژی درمانی نوین چیست؟ انرژی درمانی نوین در واقع مثل انرژی درمانی سنتی نیست که افراد با دست خودشان به فرد بیمار انرژی می‌دادند و سعی در درمان فرد بیمار داشتند یا اینکه از طریق ذهنی سعی می‌کردند به افراد انرژی منتقل کنند بلکه انرژی درمانی نوین در رابطه با این هست که چطور می‌توانیم میزان انرژی را در بدن خود افزایش دهیم و سطح ارتعاش انرژی را در بدن خود افزایش دهیم و در واقع انرژی خود را به آن سطح از ارتعاش انرژی برسانیم که در آن سطح از ارتعاش انرژی، تمامی بیماری‌ها درمان می‌شوند و دیگر بیماری وجود نخواهد داشت و دیگر هیچ بیماری به وجود نمی‌آید. کلمات کلیدی: کتاب های علمی، انرژی درمانی، آموزش انرژی درمانی، انرژی درمانی نوین، انرژی درمانی چیست، دانلود کتاب انرژی درمانی نوین، برچسب‌ها: کتاب های علمی، انرژی درمانی، آموزش انرژی درمانی، انرژی درمانی نوین، انرژی درمانی چیست، دانلود کتاب انرژی درمانی نوین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری