طراحی و پیاده‌سازی VMware Virtualization

طراحی و پیاده‌سازی VMware Virtualization

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : وحید چشمی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

طراحی و پیاده‌سازی VMware Virtualization کتاب طراحی و پیاده‌سازی VMware Virtualization اثر وحید چشمی و شهرام صائب نژاد، مقدمات، توسعه و پیاده‌سازی مجازی سازی را شرح می‌دهد. امروزه مهاجرت به دنیای مجازی و استفاده از خدمات مجازی به امری بسیار مهم تبدیل شده است مانند خرید های اینترنتی، شارژ اینترنتی، خدمات بانکداری اینترنتی… تمامی این خدمات قابلیت بهره‌برداری ندارند مگر با استفاده از کامپیوتر. حال نوبت به استفاده از سیستم عامل‌ها، نرم‌افزارها، سرویس‌ها در ماشین‌های مجازی می‌رسد. ماشین‌هایی که در این چند سال اخیر درهایی را به دنیای مجازی گشوده اند. پس از مطالعه این کتاب انتظار می‌رود شما بتوانید: درک صحیح از سرور‌های فیزیکی و ماشین‌های مجازی معماری مجازی سازی نصب ESXi معماری سوییچ های مجازی نصب ماشین مجازی و… انجام دهید. کلمات کلیدی: آموزش راه اندازی سرور مجازی، راه اندازی سرور مجازی، آموزش مجازی سازی، مجازی سازی با vMware Virtualization، برچسب‌ها: آموزش راه اندازی سرور مجازی، راه اندازی سرور مجازی، آموزش مجازی سازی، مجازی سازی با vMware Virtualization
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری