کوتاه و کاربردی از Nmap برای تست نفوذ

کوتاه و کاربردی از Nmap برای تست نفوذ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احسان نیک آور
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کوتاه و کاربردی از Nmap برای تست نفوذ در این کتاب، همانند کتب دیگر ما از نصب ابزار Nmap بر روی ویندوز یا لینوکس و ... شروع نخواهیم کرد. چرا که در کتاب‌های مشابه این امر توضیح داده شده است. البته این ابزار در سیستم عامل کالی لینوکس موجود است و ما از این سیستم عامل استفاده می کنیم. کتاب کوتاه و کاربردی از Nmap برای تست نفوذ مرجعی سریع برای علاقمندان به امنیت شبکه و تست نفوذ می باشد که با زبانی ساده و به صورت کوتاه تهیه شده است که استفاده از آن آسان باشد و وقت زیادی از شما نگیرد. این کتاب در هفت بخش تهیه شده است که در هر بخش مطالب کاربردی جهت استفاده از ابزار قدرتمند Nmap مطرح شده است. کلمات کلیدی: امنیت شبکه، تست نفوذ، آموزش Nmap، آموزش دستورات nmap، آموزش nmap در لینوکس، آموزش تصویری nmap، برچسب‌ها: امنیت شبکه، تست نفوذ، آموزش Nmap، آموزش دستورات nmap، آموزش nmap در لینوکس، آموزش تصویری nmap
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری