دیپلماسی عمومی غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران

دیپلماسی عمومی غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی صباغیان
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دیپلماسی عمومی غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران کتاب دیپلماسی عمومی غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران به بررسی دیپلماسی عمومی آمریکا و اتحادیه اروپا در قبال ایران می‌پردازد و تلاش می‌کند تا به این پرسش‌ها پاسخ دهد که دیپلماسی عمومی از چه مبانی تاریخی و نظری برخوردار است؟ و دیپلماسی عمومی اتحادیه اروپا و نیز آمریکا در قبال ایران از چه ابعاد، اهداف، نهادها و ساختارهای طراحی و ابزارها و شیوه‌های اجرایی برخوردار است؟ پژوهشگر این اثر همچنین در پی پاسخگویی به این سوالات است که سیاست عمومی اتحادیه اروپا و امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران از چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی برخوردار است؟ و دیپلماسی عمومی امریکا و اتحادیه اروپا در مقایسه با یکدیگر، چه اهدافی را در قبال جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کنند؟ جستجوی راهکارهایی برای ایران به‌منظور مقابله با دیپلماسی عمومی اتحادیه اروپا و آمریکا نیز از دیگر تلاش‌های پژوهشگر این اثر است. کلمات کلیدی: سیاست آمریکا، سیاست ایران، دیپلماسی عمومی آمریکا، دیپلماسی عمومی غرب، برچسب‌ها: سیاست آمریکا، سیاست ایران، دیپلماسی عمومی آمریکا، دیپلماسی عمومی غرب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری