نگرش ایرانیان به کار و صنعت (از طریق شعر طنز)

نگرش ایرانیان به کار و صنعت (از طریق شعر طنز)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابراهیم فیوضات
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نگرش ایرانیان به کار و صنعت (از طریق شعر طنز) در کتاب نگرش ایرانیان به کار و صنعت (از طریق شعر طنز) تلاش شده تا با استفاده از شعر طنز، نگرش ایرانیان به کار و صنعت بررسی شود. نگارنده عقیده دارد که شعر از جایگاه منزوی و خاص قدیمی حوزه اشراف، به در آمده و به حرف و سخن مردم عادی نزدیک شده است و شعرای طنزپرداز، نظریه طنز امروزی را گردآوری کرده و بار نقد اجتماعی را بر دوش گرفته‌اند. پژوهشگر این اثر، با بیان دیدگاه اندیشمندانی چون: «رابرتسون»، «گیندنز»، «کاستلز» و «وبر» به پیامدهای ناشی از تغییرات در مذهب پرداخته و به مدد نظرهای آنان، موانع و گسست‌های فرهنگی - تاریخی صنعت در ایران را تببین کرده‌ است. کلمات کلیدی: نگرش ایرانیان به کار و صنعت، نقد اجتماعی، صنعت ایران، برچسب‌ها: نگرش ایرانیان به کار و صنعت، نقد اجتماعی، صنعت ایران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری