طراحی مدل سازی و دوخت دامن

طراحی مدل سازی و دوخت دامن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه صنعتی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

طراحی مدل سازی و دوخت دامن "طراحی مدل سای و دوخت دامن" کتاب درسی دوره‌ی دوم آموزش متوسطه گروه هنرِ فنی حرفه‌ای به کوشش جمعی از مولفین است که در آن الگوهای دوخت و روش دوخت چند نوع دامن آموزش داده شده است. این کتاب نخستین کتاب کارگاهی است که خاص رشتۀ طراحی دوخت تألیف شده است و کسب شایستگی های این کتاب برای موفقیت در شغل و حرفه برای آینده بسیار مفید فایده است. کتاب درسی طراحی، مدل سازی و دوخت دامن شامل ٥ فصل است و هر فصل دارای واحد یادگیری است و هر واحد یادگیری از چند مرحله کاری تشکیل شده است. فصل اول: طراحی دامن فصل دوم: واحد یادگیری ترسیم الگو اساس دامن فصل سوم: دوخت اولیه لباس فصل چهارم: مدل سازی دامن فصل پنجم: دوخت دامن کلمات کلیدی: آموزش دوخت انواع دامن، دانلود کتاب خیاطی، رشته طراحی دوخت، دانلود کتاب رشته فنی حرفه ای، طراحی دامن، دوخت دامن، برچسب‌ها: آموزش دوخت انواع دامن، دانلود کتاب خیاطی، رشته طراحی دوخت، دانلود کتاب رشته فنی حرفه ای، طراحی دامن، دوخت دامن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری