آموزش بهینه سازی سایت با GTMetrix

آموزش بهینه سازی سایت با GTMetrix

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ناصر شاهرخی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش بهینه سازی سایت با GTMetrix  GTMetrix به شما کمک می‌کنه تا از PageSpeed یا همون سرعت بارگزاری سایت باخبر بشین و همچنین با ارایه بعضی راه کارها، روش‌هایی رو برای بهبود PageSpeed ارایه میده. GTMetrix در حقیقت از استانداردهایی که گوگل به عنوان معیار قرار داده استفاده میکنه. این آدرس صفحه بررسی PageSpeed سایت شما به کمک گوگل هست که البته ایرانی‌ها امکان دسترسی بهش رو ندارن مگه با یکم خلاقیت! همچنین گوگل یه افزونه برای این کار طراحی کرده که همین کار رو انجام میده، این افزونه هم برای Chrome, Firefox قابل دسترس هست. کلمات کلیدی: وردپرس، آموزش وردپرس، GTMetrix، طراحی سایت با وردپرس، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس، آموزش GTMetrix، آموزش طراحی سایت، php، wordpress، برچسب‌ها: وردپرس، آموزش وردپرس، GTMetrix، طراحی سایت با وردپرس، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس، آموزش GTMetrix، آموزش طراحی سایت، php، wordpress
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری