غول های اینترنت ایران و جهان

غول های اینترنت ایران و جهان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمیدرضا علی میرزایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

غول های اینترنت ایران و جهان برای شروع هر کسب و کاری یکی از اولین راه هایی که همه آن را انتخاب میکنن آشنایی با افراد موفق در زمینه ی کاری است که قصد شروع به فعالیت در آن را دارید. هدف از اینکار هم آشنایی کلی با کاری که قرار است در آن قدم بردارید است هم یادگیری نمونه های برتر آن کار. دنیای اینترنت دنیای بسیار بزرگی شده است اینقدر بزرگ که در سراسر جهان همه امور زندگی نه اندک اندک که با سرعت بسیار زیاد در حال اینترنتی شدن است. در همین ایران خودمان اگر به چند سال پیش نگاه بیاندازیم تعداد سایت های اینترنت و کاربران آن به حدی کم بود که گمان رشد و فراگیری آن هم نمی رفت اما امروزه شاهد فراگیری بسیار وسیع آن در کشور هستیم به طوری که ایران جز 15 کشور جهان در استفاده از اینترنت است. در نوشته حاضر سعی شده اندکی با سایت های بزرگ دنیای اینترنت آشنا شویم و مواردی از بزرگان اینترنت در جهان و ایران را مورد بررسی قرار دهیم. کلمات کلیدی: برترین سایت های ایران، سایت های پربازدید ایران، کسب و کار اینترنتی، سایت های بزرگ دنیای اینترنت، بزرگترین فروشگاه اینترنتی، بزرگ ترین سایت های خرید آنلاین، بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان، برچسب‌ها: برترین سایت های ایران، سایت های پربازدید ایران، کسب و کار اینترنتی، سایت های بزرگ دنیای اینترنت، بزرگترین فروشگاه اینترنتی، بزرگ ترین سایت های خرید آنلاین، بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری