زمانبندی ارایه های 3 دقیقه ای

زمانبندی ارایه های 3 دقیقه ای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن نبوی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

زمانبندی ارایه های 3 دقیقه ای برای یک ارائه استاندارد در ۳ دقیقه، ثانیه ثانیه آن ارزشمند خواهد بود. ارائه ایده، طرحمان به افراد و سرمایه‌گذاران هنگامی اثربخش است که اصول ارائه صحیح را رعایت کنیم. برای داشتن یک ارائه استاندارد و صحیح در 3 دقیقه ما باید ساختار و اصول این نوع ارائه را بدانیم و سعی کنیم بر اساس یک زمانبندی مناسب پیام و مضمون مورد نظرمان را به مخاطب انتقال دهیم. در یک ارائه 3 دقیقه ای ما زمان زیادی برای اضافه گویی و پرداختن به جزئیات نداریم. در نتیجه  ثانیه به ثانیه این محدودیت زمانی برای ما بسیار با اهمیت و مهم خواهد بود. کلمات کلیدی: روانشناسی ارتباطات، دفاع 3 دقیقه ای، مهارت های گفتاری، آموزش فن بیان، هنر سخنوری، ارتباطات کلامی، برچسب‌ها: روانشناسی ارتباطات، دفاع 3 دقیقه ای، مهارت های گفتاری، آموزش فن بیان، هنر سخنوری، ارتباطات کلامی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری