تئوری شعور

تئوری شعور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : همایون غفوری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تئوری شعور تئوری شعور: اثبات وجود خدا از طریقی کاملا عقلانی قرن بیستم میلادی را می توان قرن شکوفایی علم بشر نامید. در این قرن بشر هسته ی اتم را شکافت و انرژی اتم را مهار کرد. در این قرن بشر برای نخستین بار به کره ماه سفر کرد، ابر رایانه را ساخت و درمان بسیاری از بیماری های لاعلاج را کشف نمود. لیکن پیشرفت جهش وار علم بشر در قرن بیستم فقط یک روی سکه بود. روی دیگر سکه عبارت بود از: وقوع دو جنگ جهانی، ویرانی هیروشیما و ناکازاکی با بمب اتم، به اوج رسیدن ترور و ارعاب، سیر قهقرایی معنّویت و اخلاق، سست شدن اصول انسانیّت، هتک نوامیس، فروپاشی نظام خانواده، رواج فحشا و بی بند و باری، قانونی شدن ازدواج دو هم جنس، مخدوش شدن چهره ی هنر و هنرمند، رواج افیون و الکل، افزایش بیماری های روانی، افزایش آمار انتحار، پدید آمدن گروه های مافیایی، فراموش شدن دین و مذهب، ترویج فرضیه مهمل داروین به منظور فرار از خدا، ظهور بیماری  لاعلاجی مانند ایدز، ساخت سلاح های کشتار جمعی و... هدف نویسنده ی این کتاب، هدایت بشر به سمت اخلاق و خدا نیست بلکه تنها قصد من این است که با استمداد از عقل سلیم، وجود مقوله ای به نام شعور در عالم هستی را اثبات نمایم، باشد که با این تذکر، وجود بی مقدار خود را اندکی متنبه سازم و قدم کوچکی در جهت تقرب به شعور مطلق بردارم. کلمات کلیدی: فلسفه جهان، هستی شناسی، شعور در عالم هستی، عقل، اثبات وجود خدا، برچسب‌ها: فلسفه جهان، هستی شناسی، شعور در عالم هستی، عقل، اثبات وجود خدا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری