راهنمای عملی برای پیروزی در انتخابات

راهنمای عملی برای پیروزی در انتخابات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بابک وزیری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

راهنمای عملی برای پیروزی در انتخابات برای رسیدن به موفقیت و خدمت به مردم چه در مجلس و چه در شوراها و ... باید حتما دانش این راه و جهاد را داشت تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه حاصل گردد. اگر می خواھید در انتخابات برنده و پیروز شوید راه درست را به شما نشان خواھیم داد. مطمئن باشید پیروزی متعلق به شما می باشد فقط اندکی دقت کنید و زمان ھر چند ناچیزی بر روی نکات این کتاب بگذارید بیش از ھر مشاوری برای شما مشاور خواھیم بود. شک نکن با تو ھستم تو برنده ای پس در این سرزمین عجایب به سفر شگفت انگیز با ما ھمراه شو تا ناگھان خود را در اوج قله موفقیت و کوه قاف ببینی. کلمات کلیدی: انتخابات شورای شهر، پیروزی در انتخابات، انواع تبلیغات انتخاباتی، راهکارهای پیروزی در انتخابات، راهنمای مبارزات انتخاباتی، راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات pdf، جزوة راهنمای برنامه ریزی تبلیغات انتخاباتی، کتابچه انتخابات، برچسب‌ها: انتخابات شورای شهر، پیروزی در انتخابات، انواع تبلیغات انتخاباتی، راهکارهای پیروزی در انتخابات، راهنمای مبارزات انتخاباتی، راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات pdf، جزوة راهنمای برنامه ریزی تبلیغات انتخاباتی، کتابچه انتخابات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری