هستی شناسی و تبیین آفرینش

هستی شناسی و تبیین آفرینش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود رضاقلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

هستی شناسی و تبیین آفرینش مجموعه پژوهشی "فلسفه تطبیقی" در دست نگارش است که شامل چهار دفتر خواهد بود. دفتر اول بنام "معرفت شناسی و فلسفه علم" که مقدمه ضروری کلیه مباحث علمی و فلسفی است به نشر اینترنتی رسیده است؛ و اکنون دومین دفتر نیز زیر نام "هستی شناسی و تبیین آفرینش" آماده نشر است. در این کتاب داستان پیدایش و تکامل جهان مادی مطابق با آخرین نظریه های علمی بازنگری و جمع بندی می شود تا زمینه ای برای پژوهش فلسفی و فهم حقیقت هستی فراهم آید. در این کتاب کوشش می شود به پرسشهایی که به چگونگی پیدایش و گسترش کمی - کیفی جهان و ماهیت پدیده های آن از بیجان تا جاندار بر می گردند؛ و نیز پرسشهایی که به چرایی، هدف و معنای آفرینش مربوطند پاسخ داده شود.   کلمات کلیدی: فلسفه تطبیقی، هستی شناسی، فلسفه علم، معرفت شناسی، دانلود کتاب علمی فلسفی، دانلود کتاب علمی، برچسب‌ها: فلسفه تطبیقی، هستی شناسی، فلسفه علم، معرفت شناسی، دانلود کتاب علمی فلسفی، دانلود کتاب علمی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری