فلسفه دیالکتیک خاکستری (فازی)

فلسفه دیالکتیک خاکستری (فازی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین عرب
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

فلسفه دیالکتیک خاکستری (فازی) مقاومت در برابر تغییر، قانون عمومی فیزیک هست و مشاهده آن نبایستی موجب شگفتی باشد. آنچه تعجب برانگیز است، اصرار ارسطوئیان بر صف بندی آدمیان به خیر و شر، بد و خوب، ظالم و مظلوم، و حتی زن و مرد است، که در مشاهده ظاهری متفاوت بنظر می رسند در حالیکه در وجود هر مردی بخشی زنانه و برعکس در وجود هر زنی بخشی مردانه حضور دارد، و تفاوت تنها در مرتبت حضور در مجموعه انسانها با اعضای زن و مرد است. آنچه در این میان خطرناک است نه تفاوت، که کینه ورزی و عداوت است، خصومتی که در لباس تفاوت خود را عرضه و مردمان را تحت  نام حق و باطل، هموطن و بیگانه، بهشتی و جهنمی در برابر یکدیگر قرار می دهد. رسالت و ماموریت فلسفه فازی، نه تغییر جهان، که تبیین واقعی قوانین حاکم بر طبیعت است. تثبیت تبیین واقعی طبیعت در اذهان مردمان، خود موتور محرک تغییر جهان خواهد شد.   چشم انداز بالا اساس تبلیغ و ترویج فلسفه فازی در میان مردمان جوامع مختلف انسانی است و من معتقدم این نگرش نه در یک جهش فوری، که در فرآیندی با پیشرفت در اعتقادات مردمان، و افزایش مرتبت آن در مجموعه ایدئولوژی آدمیان، زیرساخت انسان طراز نوین و به تبع آن، زندگی اجتماعی عادلانه و منصفانه را پی ریزی خواهد کرد. کلمات کلیدی: فلسفه دیالکتیک، منطق فازی، مفهوم دیالکتیک، فلسفه فازی، منطق فازی، برچسب‌ها: فلسفه دیالکتیک، منطق فازی، مفهوم دیالکتیک، فلسفه فازی، منطق فازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری