الکترونیکی ترفندهای وای‌فای

الکترونیکی ترفندهای وای‌فای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه شبکه
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

الکترونیکی ترفندهای وای‌فای گاهی اوقات کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما با ویندوز ۱۰ به روتر وای‌فای وصل نمی‌شود؛ گاهی اوقات گلکسی اس ۷ یا آیفون شما هنگ کرده و هیچ‌طوری وای‌فای‌ فعال نمی‌شود؛ گاهی اوقات وای‌فای دارید ولی خبری از اینترنت نیست؛ گاهی اوقات نمی‌دانید چگونه باید یک دستگاه چاپگر را در وای‌فای به اشتراک بگذارید.  این کتاب راهنمای کوچکی برای حل مشکلات عمومی وای‌فای روی دستگاه‌های مختلف است. ضمن اینکه ترفندهای وای‌فای را آموزش می‌بینید؛ می‌توانید در نقش یک مهندس عیب‌های وای‌فای را رفع هم بکنید.  فهرست مطالب کتاب: چرا در ویندوز 10 به اینترنت وصل نمی‌شویم  چگونه مشکل اتصال چاپگر بی‌سیم به شبکه وای‌فای را برطرف کنیم؟ چگونه مشکلات اتصال به وای‎فای گلکسی S7 را برطرف کنیم؟ ۴ ترفند رفع مشکل وای‌فای آیفون 7 راهنمای رفع عیب وای‎فای در iOS 10  کلمات کلیدی: شبکه های وای فای، wifi، امنیت وای فای، اینترنت wifi، اتصال به وای فای، رفع مشکل اتصال وای فای، اتصال به وای فای در ویندوز 10، آموزش اتصال به مودم وای فای، اتصال کامپیوتر به مودم، اتصال به وای‎فای گلکسی S7، اتصال به وای فای آیفون 7، برچسب‌ها: شبکه های وای فای، wifi، امنیت وای فای، اینترنت wifi، اتصال به وای فای، رفع مشکل اتصال وای فای، اتصال به وای فای در ویندوز 10، آموزش اتصال به مودم وای فای، اتصال کامپیوتر به مودم، اتصال به وای‎فای گلکسی S7، اتصال به وای فای آیفون 7
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری