کمیک ماسک - قسمت اول

کمیک ماسک - قسمت اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی کمیک ماسک - قسمت اول ماسک یک سری کمیک منتشر شده توسط Dark Horse است. این شخصیت در سال ۱۹۹۱ در یک سری ۵ تایی متولد شد. هم چنین در سال ۱۹۹۳ مجموعه کمیک ماسک برمیگردد توسط همین شرکت منتشر شد. در سال ۱۹۹۴ اولین فیلم براساس این شخصیت با بازی جیم کری ساخته شد. این فیلم با اقبال عمومی مواجه شد و همین نکته باعث ادامه یافتن کمیک ماسک تا سال ۲۰۰۰ شد. آخرین سری منتشر شده از ماسک جوکر و ماسک است. داستان کمیک و قاعدتا فیلم ماسک در مورد یک ماسک جادویی است که پس از اینکه کسی ان را به صورتش بزند، دارای قدرت های ماورایی می شود. برای مثال ضد ضربه می شود و هیچ گلوله ای رویش اثر ندارد.استنلی ایپکیس که این ماسک را برای دوست دخترش خریده، با این قدرت آشنا می شود و… کلمات کلیدی: دانلود کمیک ماسک pdf، کمیک تصویری، بخش اول کمیک ماسک، کمیک ماسک، برچسب‌ها: دانلود کمیک ماسک pdf، کمیک تصویری، بخش اول کمیک ماسک، کمیک ماسک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری