تو خوشبختی اگر ...

تو خوشبختی اگر ...

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعیدرضا طوفانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تو خوشبختی اگر ... اگر می خواهید به انسان بهتری تبدیل شوید، باید الطاف خداوند را قدرشناس باشید. شمار کثیری از مردم عشق به زندگی را از دست داده اند. اشتیاقشان را گم کرده اند. روزگاری بود که تحت تأثیر رویاهایشان به هیجان می آمدند. همه روزه با هدفی در سر از خواب بیدار می شدند، اما حالا به خاطر نومیدی هایی که تجربه کرده اند و نیز تحت تأثیر فشارهای زندگی، دیگر در هیجان رویاهایشان به سر نمی برند و آتش اشتیاقشان خاموش شده است. شاید روزگاری به کسی که حالا با او ازدواج کرده اید، اشتیاق داشتید. به او عشق می ورزیدید. اما حالا آن رابطه جلای خود را از دست داده است. حالا کارتان این شده که صبح از خواب بیدار شوید، به سر کارتان بروید و غروب به خانه برگردید. اما مشیت الهی این نیست که این گونه زندگی کنید. باید همه روزه با اشتیاق از خواب بیدار شویم و به استقبال هیجان روز برویم. کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی، خوشبختی در زندگی، موفقیت در زندگی زناشویی، برچسب‌ها: دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی، خوشبختی در زندگی، موفقیت در زندگی زناشویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری