تکنیک های موثر برای رسیدن به باور مثبت

تکنیک های موثر برای رسیدن به باور مثبت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا حجازی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تکنیک های موثر برای رسیدن به باور مثبت دلمشغولی من این است که دنیا را زیستگاه بهتری بسازم. با توجه به تحقیقاتم در زمینه موفقیت شروع یک روز با انگیزه مثبت می تواند کل روزتان را تحت تاثیر قرار دهد. برای داشتن یک روز عالی بهتر است نکات کتاب را انجام دهید تا فیدبک عالی از  زندگی بگیرید. علاقه من به آموزش این است تا بتوانم ابزار های تغیییر را در اختیار همگان قرار دهم. امیدوارم تونسته باشم خدمت ارزنده به شما دوستان عزیزم کرده باشم. بسیار خوانده و شنیده ام که ترک عادت بد در هر فرد تصویری است از همه زندگی گذشته او. عادت چیزی نیست جز مجموعه ای از رفتار ها ی که یک شبه حاصل نشده است و لذا یک شبه نیز نمی توان آن را دگرگون کرد. شرط عادت بد این است که دقیفا باخودتان روبه رو شوید و ببینید که خودتان را چگونه ارزیابی می کنید و کدام ویژگی را بیشتر یا کمتر می پسندید.... کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، مثبت اندیشی، ترک عادت بد، تکنیک های مثبت اندیشی، ترک عادت، راه های ترک عادت، برچسب‌ها: دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، مثبت اندیشی، ترک عادت بد، تکنیک های مثبت اندیشی، ترک عادت، راه های ترک عادت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری