عقل پیامبر راستین

عقل پیامبر راستین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامعلی ملول
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

عقل پیامبر راستین کتاب "عقل پیامبر راستین" شامل دو بخش اصلی، فلسفه شناخت و فلسفه سیاسی است که توسط آقای مهندس غلامعلی ملول تألیف گردیده است. مهندس غلامعلی ملول دارای عقاید و دیدگاههای مخصوص به خود می‌باشد. از نوجوانی همیشه این جمله را زمزمه کرده که تقلید کار پسندیده ای نیست. نقل چند عبارت از کتاب "عقل پیامبر راستین" به روشنی جهان بینی و افکار و روش اندیشه گری او را نشان می دهد. "من میهمان‌دارِ سوفسطائیان، بقراط و سقراط، افلاطون و ارسطو، اپیکوریان، دکارت، کانت، هگل و مارکس بوده‌ام و در اندیشۀ هیچ‌یک نظامی پایدار بر تبیین کائنات نیافته‌ام. " "من هرگز انسان را و حقوق فطریِ انسان را فدای شیفتگیِ خود به آن یا این فیلسوف نمی‌کنم. هم‌چنان‌که هرگز ادبیات و شعر را فدایِ فلان شاعر و یا هنر را فدایِ این یا آن هنرمند نمی‌کنم. هیچ‌گاه هیچ فیلسوف یا عارف یا شاعر یا نوازنده و یا نقّاش و معمار را تماماً ردّ یا قبول نمی‌کنم. من هریک از آنان را و عقاید و افکار و آثار آنان را موجودی مرکّب می‌دانم. من هرگز شیفتۀ کسی و یا حتّی فریفتۀ مرامی نمی‌شوم." کلمات کلیدی: تفکر، عقل و منطق، شناخت عقل، حد معرفت، نظریه جهان وطنی، جهان بینی، فلسفه عقل، عقل گرایی، مهندس غلامعلی ملول، برچسب‌ها: تفکر، عقل و منطق، شناخت عقل، حد معرفت، نظریه جهان وطنی، جهان بینی، فلسفه عقل، عقل گرایی، مهندس غلامعلی ملول
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری