آموزش ساخت سایت آپلود عکس با CF Image Hosting

آموزش ساخت سایت آپلود عکس با CF Image Hosting

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جمال روح بخش
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش ساخت سایت آپلود عکس با CF Image Hosting کتاب پیش رو آموزش ساخت سایت آپلود عکس با استفاده از اسکریپت رایگان و قدرتمند CF Image Hosting نام دارد که به شما از صفر تا صد راه اندازیِ راه اندازیِ سایت آپلود عکس را آموزش می دهد. کامل ترین کتاب در این زمینه است که به صورت تصویری گام به گام تا داشتن یک سایت حرفه ای بارگذاری عکس شما را یاری می کند. در این کتاب، اول به مشخصات این اسکریپت اشاره شده. بعد به نحوۀ تامین احتیاجات پرداخته شده است. پس از آن آموزش نصب اسکریپت CF Image Hosting به صورت تصویری و کامل خدمت شما ارائه شده است. پس از آن آموزش فارسی سازی سایت، همچنین ویرایش قسمت های مختلف ناحیه کاربری شرح داده شده است. در انتها هم به تمامی تنظیمات سایت اشاره شده و آموزش تمامی بخش های سایت خدمت شما تقدیم شده است. اگر می خواهید در طی یک روز سایت آپلود عکس خود را بسازید همین الان این کتاب را به رایگان دریافت کنید. ویژگی بارز این آموزش نحوۀ فارسی سازی سایت به طور کامل و جامع به صورت تصویری است. کلمات کلیدی: آموزش CF Image Hosting، آموزش ساخت سایت آپلود عکس، اسکریپت CF Image Hosting، برچسب‌ها: آموزش CF Image Hosting، آموزش ساخت سایت آپلود عکس، اسکریپت CF Image Hosting
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری