همدلی را به فرزندت بیاموز

همدلی را به فرزندت بیاموز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه جعفرنژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

همدلی را به فرزندت بیاموز موضوع این کتاب در مورد همدلی است. همدلی اولین و اساسی ترین پایه هوش اخلاقی می باشد. در کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز خواننده با معنی همدلی، تفاوت های همدلی با همدردی و شفقت آشنا می شود. همچنین رشد سنی همدلی، نحوه اندازه گیری همدلی، نکات مهم در ارتباط با همدلی از دیگر مطالب این کتاب است. بخش مهم کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز مواردی است که به همدلی آسیب می رسانند و راهکارهای پرورش و تقویت آن است. کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز در قالب کتاب الکترونیک تهیه شده است و به صورت رایگان قابل تهیه می باشد. ویژگی های کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز: کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز به زبان ساده نوشته شده است تا خواننده از هر سطحی بتواند با آن ارتباط برقرار کند. در این کتاب از تمرین های عملی برای افزایش سطح یادگیری استفاده شده است. همچنین محل هایی برای یادداشت نمودن تمرین ها در کتاب وجود دارد که باعث می شود شما همان لحظه تمرین ها را انجام داده و یادداشت نمایید. همچنین در کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز شما با بازی ها و تمرین های مشارکتی گروهی و خانوادگی برای آموزش همدلی به فرزندتان آشنا می شوید. استفاده از بازی و سرگرمی باعث لذتبخش شدن آموزش و یادگیری از خلال بازی می گردد. این روش تمایل کودکان را برای یادگیری و به خاطر سپردن آموزش ها را افزایش می دهد. کلمات کلیدی: علوم تربیتی، تربیت فرند، مدیریت خانواده، تربیت کودک، همدلی، همدلی در خانواده، اخلاق در خانواده، آموزش همدلی، آموزش و پرورش، برچسب‌ها: علوم تربیتی، تربیت فرند، مدیریت خانواده، تربیت کودک، همدلی، همدلی در خانواده، اخلاق در خانواده، آموزش همدلی، آموزش و پرورش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری