سیر حکمت جامعه مدنی از یونان تا جهان مدرن تاریخ

سیر حکمت جامعه مدنی از یونان تا جهان مدرن تاریخ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جان ارنبرگ
  • مترجم : هومن نیک اندیش
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

سیر حکمت جامعه مدنی از یونان تا جهان مدرن تاریخ کتاب «سیر حکمت جامعه‌ مدنی از یونان تا جهان مدرن» تاریخی فشرده از مفهوم جامعه‌ مدنی و سیر آرا و اندیشه‌هایی که در مورد این مفهوم رخ داده و تاریخ آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. در واقع می‌توان این کتاب را به شکلی بیوگرافی مفهوم جامعه‌ مدنی قلمداد کرد و سیر آن را از یونان باستان تا امروز روایت کرد. این کتاب به قلم جان ارنبرگ به دیدگاه‌های مختلف در مورد جامعه مدنی و دولت و نسبت این دو می‌پردازد. این کتاب در واقع تاریخ فلسفه جامعه مدنی است. جان ارنبرگ در دانشگاه استنفورد تحصیل کرده است و در فعالیت‌های جنبش حقوق مدنی، ضد جنگ و دیگر جنبش‌های دهه‌ ۶۰ و دهه ۷۰ میلادی فعال بوده است. ارنبرگ از سال ۱۹۸۰ در دانشگاه بروکلین نیویورک، علوم سیاسی تدریس می‌کند. کلمات کلیدی: جامعه مدنی، جامعه دینی، جهان مدرن، مفهوم جامعه‌ مدنی، جامعه شناسی، جامعه مدن، تاریخ فلسفه جامعه مدنی، برچسب‌ها: جامعه مدنی، جامعه دینی، جهان مدرن، مفهوم جامعه‌ مدنی، جامعه شناسی، جامعه مدن، تاریخ فلسفه جامعه مدنی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری