لنگرهایتان را بیندازید (کاهش ترس از سخنرانی)

لنگرهایتان را بیندازید (کاهش ترس از سخنرانی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی مشایخ
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

لنگرهایتان را بیندازید (کاهش ترس از سخنرانی) (راهکارهای کاهش ترس از سخنرانی و صحبت درجمع) اگرهمین الان از شما بخواهند که از جای خود بلند شده وچند دقیقه ای درمورد خودتان صحبت کنید چه می کنید؟ آیا به اصطلاح هول می شوید، دستانتان عرق می کنند و شروع می کنند به لرزیدن، لب هایتان خشک می شوند و به تته پته می افتید و هیچ چیز یادتان نمی آید و با «اوم »گفتن جمله تان را جمع و جور می کنید؟ اگر مدیر یک شرکت یا اداره هستید چقدر درجمع کارمندان خود صحبت می کنید؟ یا برعکس اگرکارمند اداره هستید تا الان چقدر برای همکاران و رییس خود درجلسات صحبت کرده اید به گونه ای که ریس خود را متقاعد کنید که لایق جایگاه بهتری هستید؟ اگر قرار است درآینده نزدیک از پایان نامه یا رساله خود دفاع کنید و از این که ممکن است نمره لازم را به شما ندهند نگرانید؟  آیا قرار است برای تعدادی از افراد صحبت کنید که کمی بد قلق هستند و ممکن است صحبت شما را نپذیرند و از این کارخیلی می ترسید؟  در این کتاب با روش هایی کاملا کاربردی به شما خواهم گفت که چگونه می توانید با آگاهی از ترستان، نسبت به آن پیروز شوید و چگونه لنگر ترستان رابه ساحل آرامش بیندازید جوری که اصلا کسی متوجه ترس شما نشود و بسیار بسیار موفق ظاهر شوید. کلمات کلیدی: آموزش سخنرانی، سخنرانی حرفه ای، آموزش ارئه، سخنوری، راه های ارائه موفق، نحوه سخنرانی، کاهش ترس از سخنرانی، کاهش استرس سخنرانی، فن بیان، برچسب‌ها: آموزش سخنرانی، سخنرانی حرفه ای، آموزش ارئه، سخنوری، راه های ارائه موفق، نحوه سخنرانی، کاهش ترس از سخنرانی، کاهش استرس سخنرانی، فن بیان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری