راهکارهایی برای زندگی و نه فقط برای کار در بیمارستان

راهکارهایی برای زندگی و نه فقط برای کار در بیمارستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ارسلان صبامهر
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

راهکارهایی برای زندگی و نه فقط برای کار در بیمارستان در این کتاب الکترونیکی سعی داریم تا یک سری نکات مهم و کلیدی در زمینه برقراری ارتباط با بیمار و همچنین نکاتی در خصوص مهارت‌های ارتباطی با سایر همکارانتان که مانند شما در بیمارستان شاغل هستند را بیان کنیم. در واقع این کتاب مخصوص تمامی افرادی است که در بیمارستان کار می‌کنند مانند: پزشک، پرستار، بهیار، کمک‌بهیار، کمک‌پرستار، ماما، پرسنل رادیولوژی، پرسنل داروخانه و یا هر کسی که با بیمار در ارتباط است. البته درست است که اصل این کتاب بر اساس ارتباطات بیمارستانی نوشته شده است ولی تمامی نکات گفته شده را می‌توان در زندگی شخصی نیز استفاده کرد. بنابراین با مطالعه این کتاب شما با یک تیر سه نشان می‌زنید: 1)در شغلی که در بیمارستان دارید حرفه‌ای‌تر خواهید شد. 2)از حرفه و شغل خود لذت بیشتری خواهید برد و با وجود سختی کاری که در بیمارستان وجود دارد می‌توانید نشاط و شادابی خود را حفظ کنید. 3)از مهارت‌های گفته شده در این کتاب می‌توانید در زندگی شخصی خود نیز بهره ببرید و یادگیری این مهارت‌ها تنها به محیط کاری محدود نمی‌شود.   کلمات کلیدی: برقراری ارتباط با بیمار، رفتار با بیمار، دانلود کتاب پرستاری، ارتباط پزشک با بیمار، برچسب‌ها: برقراری ارتباط با بیمار، رفتار با بیمار، دانلود کتاب پرستاری، ارتباط پزشک با بیمار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری