اصول کار تیمی

اصول کار تیمی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرین سلیمانی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

اصول کار تیمی کتاب اصول کار تیمی، به شما می‌آموزد که برای ایجاد، مدیریت و دریافت بهترین نتیجه در فعالیت‌های تیمی، باید چه اصولی را مد نظر داشته باشید. این کتاب شامل توضیحات جامع در مورد هریک از اصول کار تیمی می‌باشد. شما و هم‌تیمی‌هایتان باید منعطف باشید، به این معنی که خودتان را با تیم و خواسته‌های تیم منطبق و سازگار کنید. این خیلی مهم است که هر یک از شما در فعالیت تیمی به دنبال خواسته‌های خودتان نباشید. وقتی در تیمی عضو می‌شویم به این معناست که خواسته‌ها و اهدافی مشترک را دنبال می‌کنیم و باید خودمان را با آن اهداف سازگار کنیم. اصل سازگاری دقیقاً به این معناست که هدف مشترک را دنبال کنید. کلمات کلیدی: کار گروهی، اصل مشارکت، کار تیمی، فعالیت گروهی، برچسب‌ها: کار گروهی، اصل مشارکت، کار تیمی، فعالیت گروهی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری