از خانه تا کیهان را در 12 گام سفر کنید

از خانه تا کیهان را در 12 گام سفر کنید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد همایونی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

از خانه تا کیهان را در 12 گام سفر کنید یکی از شگفتی‌های علم نجوم و ستاره شناسی، شناخت ابعاد و عظمت کیهان و جهان هستی است. در این علم با چنان اعداد و ارقام بزرگی سرو کار داریم که از اعداد بزرگ به «اعداد نجومی» تعبیر می‌کنند. شناخت و یادگیری این اعداد و بزرگی‌های عالم و اجزای آن یک مسأله است ولی مسأله دیگر درک درست و تجسمی واقعی از این اندازه‌هاست. دریافت این تجسم و تصور با توجه به اینکه ما در یک دنیای معمولی روی زمین زندگی می‌کنیم، مشکل و ناقص است. ولی اگر بتوانیم ابعاد کیهان و اجرام سماوی را با مقیاس‌های مناسبی بیان و تصور کنیم، می‌توانیم به بهترین تجسم از این جهان بیکران برسیم. از این رو در این کتاب قصد دارم با استفاده از مقیاسی مناسب، خواننده را در 12 گام (یا مرحله) از مکانی که هست، به بزرگترین ابعاد کیهان برسانم. امیدوارم که در رساندن خواننده عزیز به این هدف موفق باشم. کلمات کلیدی: نجوم، ستاره شناسی، کیهان شناسی، علم نجوم، اعداد نجومی، برچسب‌ها: نجوم، ستاره شناسی، کیهان شناسی، علم نجوم، اعداد نجومی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری