چالشگر جام موفقیت

چالشگر جام موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

چالشگر جام موفقیت جام موفقیت بعد از پشت سر گذاشتن موانع متعدد و متفاوت به دست می آید. موانع، بهای موفقیت ماست و آنچه جام موفقیت ما را ارزشمند می کند همانا وجود موانع و در هم شکسته شدن این موانع است. این وجود موانع است که افراد موفق و توانا را از افراد شکست خورده و ناتوان متمایز می سازد، چرا که اگر موانع نبود، دیگر اراده، تلاش، اشتیاق و... افراد آشکار و شناخته نمی شد، در واقع هدف و فلسفه وجود موانع سر راه موفقیت، برای به چالش کشیدن آدم ها و متمایز ساختن آدم هاست، چرا که همه انسان ها خواهان و آرزومند دستیابی به موفقیت هستند، ولی از آنجا که همه آدم ها موفق به دسترسی به موفقیت نمی شوند، این نکته مهم آشکار می شود که این وجود موانع نیست که مانع دسترسی یا محرومیت افراد از موفقیت می شوند، بلکه این خود آدم ها هستند که با وجود موانع، یا موفق می شوند یا شکست خورده می مانند، چرا که با توجه به ثابت بودن موانع، این نکته پیش کشیده می شود که از آنجا که آدم ها از هر لحاظ کارکرد های متفاوتی در ابعاد فکری، رفتاری و احساسی دارند، عامل مهم در خلق موفقیت افراد، کمیت و کیفیت کارکردهای فکری، رفتاری و احساسی آدم هاست. کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، موفقیت در زندگی، افزایش اعتماد به نفس، برچسب‌ها: روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، موفقیت در زندگی، افزایش اعتماد به نفس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری