خودران ها

خودران ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه شبکه
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

خودران ها همه‌جا صحبت از خودروهای خودران و بدون سرنشین است. آینده متعلق به این خودروها است و تلفیقی از چندین علم و فناوری مانند کامپیوتر، هوش مصنوعی و روبات، خودروسازی و الکترونیک هستند. این کتاب در ۶۸ صفحه به طور کامل وضعیت خودران‌ها و بزرگ‌ترین سازندگان و بازیگران بازار را بررسی می‌کند و شما را به درون آزمایشگاه‌های سری شرکت‌هایی مانند گوگل می‌برد تا بفهمید در دنیای خودران‌ها چه‌خبر است و در آینده قرار است مسافر یا راننده چه ماشین‌هایی باشید.  این کتاب الکترونیکی در پی رسیدن به جواب این سوال است که «آیا سرانجام خودروهای خودران از راه خواهند رسید؟». در این کتاب با چالش‌ها و دغدغه‌های مطرح شده آشنا می‌شوید و نگرانی‌های کارشناسان و موانع قانونی را خواهید یافت. فهرست مطالب این کتاب الکترونیکی به شرح زیر است: ریشه‌ها آن‌ها یک مسابقه راه انداختند یک شروع تلخ، یک پیروزی بزرگ در مقر گوگل یک طرح واقعی ۸۰۰ هزار کیلومتر، بدون تصادف چه کسی خودران خواهد ساخت؟ نگاه متفاوت نگرانی‌ها و دغدغه‌ها چالش‌های قانونی خودران‌ها نزدیک‌اند کلمات کلیدی: ماشین های خودران، ماشین های بدون راننده، انومیل های خودران، خودروهای بدون راننده، برچسب‌ها: ماشین های خودران، ماشین های بدون راننده، انومیل های خودران، خودروهای بدون راننده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری