1300 فرمول ریاضی

1300 فرمول ریاضی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آلکس اسویرین
  • مترجم : احسان کوثری نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

1300 فرمول ریاضی دوزبانه انگلیسی - فارسی این دستنامه یک مرجع کامل در دسترس برای دانشجویان و مهندسین به شمار می رود. این کتاب کلیه روابط از ریاضیات دبیرستان تا ریاضیات مهندسی مقطع کارشناسی و پیشرفته، اقتصاد، علوم تجربی و ریاضیات را دربر می گیرد. این مجموعه شامل صدها فرمول، جداول، و شکلهایی مربوط به مجموعه های اعداد، جبر، هندسه، مثلثات، ماتریسها و دترمینانها، بردارها، هندسه تحلیلی، حسابان، معادلات دیفرانسیل، سریها، و نظریه احتمالات است. فهرست ساختاریافته، ارتباطها، و آرایش این کتاب، موجب یافتن سریع و آسان اطلاعات مرتبط می شود، به گونه ای که می توان از آن به عنوان یک راهنمای مرجع سریع روزمره بهره گرفت. کلمات کلیدی: فرمول های ریاضی، دانلود مجموعه فرمول های ریاضی، ریاضیات، مرجع فمول های ریاضی، فرمول های مثلثات، برچسب‌ها: فرمول های ریاضی، دانلود مجموعه فرمول های ریاضی، ریاضیات، مرجع فمول های ریاضی، فرمول های مثلثات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری