هدف گرائی و هدف گریزی

هدف گرائی و هدف گریزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعادتملوک تابش هروی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

هدف گرائی و هدف گریزی بررسی تاریخ جامعه در ابعاد وسیع بیانگر واقعیت های بسیار ژرف و شگفتی آوریست که توانسته است در ازای زمان و پهنۀ تاریخ، هر روز طرح نوین و متعالی تری از انسان بدست داده وبگوشۀ دیگری از این عالم آشنا شده و در برابر اسرار بدیع این آفریدة بزر گ و آفرینش اعجاب انگیز، احساس کوچکی و حقارت نموده و در نهایت امر هم در برابر آفریدگارش، سر به سجده گذارد. روی احساس همین واقعیت است که بزرگترین دانشمندان و حکماء، آنگاه که متوجه گوشه ای از این جهان پر راز و اسرارآمیز شده اند، به نارسائی اندیشۀ خویش اعتراف کرده و بر آن شده اند تا بحث در این موضوع را متناسب با فقط اندیشه و نظر خویش ندانسته و بر مبنای(نه همین است و بس) مورد ارزیابی قرار دهند. چه ذهن وقاد این بزرگان از یک طرف متوجه عظمت اسرار وجودی انسانی بوده و با در نظر گرفتن قلتِ درک خویش که با همۀ کمی خود بحری بی کرانه را شبیه تر است  اصل جزمیتِ مسخرۀ غیر خردمندانه را، دون شأن خویش و نیز دون مقام والای انسانیت دانسته و نخواسته اند عظمت انسان را فدای پندارهای ظاهراً خردپسندانه نمایند. کلمات کلیدی: هدف در زندگی، هدف گرایی، هدف گزینی، آرمان گرایی، انتخاب هدف، برچسب‌ها: هدف در زندگی، هدف گرایی، هدف گزینی، آرمان گرایی، انتخاب هدف
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری