آشنایی با سمپاش الکترواستاتیک

آشنایی با سمپاش الکترواستاتیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : صمد برزگر
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

آشنایی با سمپاش الکترواستاتیک سمپاش الکترواستاتیکی از ادوات جدید کشاورزی است که از آخرین فناوری روز دنیا استفاده میکند. در سمپاشی به صورت الکترواستاتیک ، ذرات سم به صورت قطرات بسیار ریز در حدود 50 میکرون تبدیل میشوند ، که البته علت اصلی آن را قرار گرفتن سم در میدان مغناطیسی ودر نهایت باردار شدن ذرات سم دانست. مانند دو قطب آهن ربا، ذرات سم نیز که دارای دو بار هم نام هستند ، یکدیگر را دفع می کنند. از طرف دیگر اندام های گیاه که دارای بار غیر هم نام با قطرات سم بوده، باعث جذب ذرات سم به خود میشود. بعد از اینکه سطح رویه برگ از سم پوشیده شد، ذرات سم به سطح زیرین برگ ها جذب میشود که در سم پاشی رایج این عمل صورت نمی گیرد. کلمات کلیدی: سمپاش الکترواستاتیک، دانلود کتاب کشاورزی، دستگاه سمپاش، برچسب‌ها: سمپاش الکترواستاتیک، دانلود کتاب کشاورزی، دستگاه سمپاش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری